Touchtronic 3 . . .

posiada osiem przełożeń i ma zapewnić modelom Astona Martina duże lepsze osiągi przy jednoczesnej redukcji spalania.

Automatyczne Skrzynie Biegów

są samochodowymi skrzyniami zmieniającymi biegi wraz ze zmianą obciążenia silnika pojazdu, zwalniając kierowcę z konieczności ręcznej zmiany biegów. Ich podział i nazewnictwo rozdzielamy na trzy kategorie :

  • według nazw handlowych
  • według marki samochodu
  • według sposobu sterowania

Dariusz Kowalewski
gearbox

Touchtronic 3 - automatyczna skrzynia biegów

Skrzynia Touchtronic 3

Aston Martin zakomunikował, że nowe serie modeli Vanquish i Rapide S otrzymają kilka udoskonaleń w obrębie mechaniki. Głównie chodzi o nowe skrzynie biegów i oprogramowanie silników. Najważniejsze wzmocnienie dla dwóch modeli to świeżo skonstruowana automatyczna skrzynia biegów. Jej nazwa to Touchtronic 3, posiada osiem przełożeń i ma zapewnić modelom Astona Martina duże lepsze osiągi przy jednoczesnej redukcji spalania. Już teraz wiadomo, że konstrukcja firmy ZF skróciła sprint modelu Vanquish od 0 do 100 km/h o 0,5 s. względem poprzednika. Aktualny wynik to 4,1 s. Rapide S jest również szybszy na „setkę” o pół sekundy (4,2 s.) Zmiany w długości przełożeń pozwoliły również na zwiększenie prędkości maksymalnej do ponad 322 km/h

Nowe modele Astona Martina mają być także czystsze. Emisja CO2 spadła o około 10% do 289 k/km w przypadku Vanquisha i 300 g/km u Rapide S. Jednocześnie udało się zanotować 11% poprawę w kwestii średniego spalania dla obu modeli do 9,1 l./100 km. Nowa elektronika sterowania silnikiem zwiększyła moc obu modeli – o 3 KM (do 568 KM) jeśli chodzi o Vanquisha i o 2 KM (do 552 KM) w przypadku Rapide S. Maksymalny moment obrotowy jest identyczny i wynosi 630 Nm. Egzemplarze z rocznika modelowego 2015 będą dostarczane do klientów od trzeciego kwartału br., a potencjalni nabywcy mogą wybierać teraz z szerszego wachlarza wyposażenia dodatkowego. Pojawiły się także nowe wzory felg i większa paleta kolorów nadwozia oraz wykończenia wnętrza

Automatyczne i Półautomatyczne Skrzynie Biegów : awaria, USŁUGInaprawa, serwis, diagnostyka, regeneracja, wymiana, montaż, adaptacja, konsultacje, porady, wymiana oleju, montaż chłodnicy oleju, gwarancje, jakość, zaplecze, narzędzia, sprzęt, AUTOMAT, SKRZYNIE, Nazwy handlowe automatycznych skrzyń biegów : Autotronic, CVT, DSG, Durashift, Easytronic, E-shift, Geatronic, Hydramatic, Manual Shift Mode, Mechatronic, Multitronic, Powershift, Selespeed, Sentronic, Shiftronic, Softip, Softouch, Sportronic, Sportshift, Steptronic, , S-tronic, Tiptronic, Touchshift, Touchtronic3, Typy automatycznych skrzyń biegów w samochodach : Alfa Romeo, Audi, BMW, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Daewoo, Daihatsu, Dodge, Fiat, Ford, Honda, Hundai, Infinity, Isuzu, Jaguar, Jeep, Kia, Lancia, Land Rover, Lexus, Mazda, Mercedes, Mitshubishi, Nissan, Opel, Peugot, Porsche, Renault, Rover, Saab, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, Volkswagen, Volvo, Podział automatycznych skrzyń biegów ze względu na sposób sterowania : skrzynie hydrauliczne, skrzynie hydrauliczne-elektryczne, skrzynie hydrauliczne ze sterowaniem elektronicznym, skrzynie bezstopniowe, skrzynie mechaniczne ze sterowaniem elektryczno-elektronicznym, PORADY, OPINIE, BLOG, KONTAKT, POLITYKA PRYWATNOŚCI, MAPA STRONY

ZPM Dariusz Kowalewski, 87-100 Toruń, ul. Bliska 17, tel. +48 501 629 151, 56 621 99 71 Pon. – Pią. : o8.oo – 16.oo, Sob. : o9.oo – 13.oo