O nas mówili . . .

Opinie o naszym Zakładzie Mechaniki Pojazdowej Dariusz Kowalewski w Toruniu zwanym handlowo jako „Automatyczne Skrzynie Biegów” są często kształtowane przez zdecydowanie zadowolonych lub całkowicie niezadowolonych z wykonanej usługi klientów . . .

Automatyczne Skrzynie Biegów

Opinie

Opinie o naszym Zakładzie Mechaniki Pojazdowej Dariusz Kowalewski w Toruniu są często kształtowane przez zdecydowanie zadowolonych lub całkowicie niezadowolonych z wykonanej usługi klientów. Nie mamy na to zbyt wielkiego wpływu tym bardziej gdy „opiniotwórca” chowa się za gardę anonimowości lub daje po prostu upust swojej frustracji czy żalu.

Staramy się zawsze być 'frontem do klienta” ale” życie” często nas zaskakuje czego przykładem jest jeden klientów, który podpisał się ( nomen omen ) – jako Anonimowy. 
Poniższą przykładową opinię przytaczamy w niezmienionej wersji z zachowaniem oryginalnej pisowni.

… OSTRZEGAM!!!  obiecałem sobie, że odwdzięczę się za obsługę w tym punkcie, bo na pewno nie „warsztacie”. postanowiłem pojechać do „specjalistów” i pojechałem do nich z awarią związaną ze skrzynią, zasugerowałem nawet w czym jest problem, a mianowicie zbyt mało oleju i wyciek z przewodu łączącego miskę skrzyni z chłodnicą. usłyszałem, że trzeba wymienić mały o ring przy kostce elektrycznej. pierwszym razem dolali mi kilka litrów oleju ATF za 59 zł/litr, który faktycznie w sklepie kosztuje połowę mniej plus dodatkowo doliczyli za usługę. 300 złotych było już nie moje. pozwolili jeździć autem i wrócić za dwa dni. przyjechałem do nich i mówię, że wyciek z przewodu o którym wcześniej wspominałem nasilił się. wtedy powiedzieli, że tego przewodu, to nie potrafią zrobić i kazali szukać gdzie indziej i potem wrócić żeby mogli zarobić na wymianie o ringu, który im się nie podobał. wracając od „specjalistów” z tamtej strony Torunia przez most, straciłem resztki oleju i auto stanęło na placu Rapackiego przepięknie blokując jeden pas ruchu. zagotowałem się totalnie, zadzwoniłem do Pana Dariusza K. i poprosiłem, żeby przyjechał swoim holownikiem (bo takim dysponował) skoro mnie tak urządził i nie zaproponował innego rozwiązania tylko pozwolił żebym jeździł bez oleju. odmówił i to był koniec kontaktu Panem Dariuszem K. OCZYWIŚCIE NIKOMU NIE POLECĘ, BO ŻYCZĘ WAM DOBRZE. Z problemem uporał się zaprzyjaźniony warsztat na ul. Przy Skarpie w Toruniu – DIAGNOSTYKA BORCZYŃSKI …

W odpowiedzi na nieprawdziwe zarzuty ( pełny tekst zarzutów obok lub powyżej ) umieszczone na stronach Google Maps przez Anonimowego użytkownika przedstawiamy naszą wersję wydarzeń.
Szanowny Panie Anonimowy. Nie jest w naszym zwyczaju komentować wpisów a także zmieniać poglądów naszych klientów. W tym jednak przypadku odstąpimy od tej reguły w przeświadczeniu, że każdy kto nasze "dementi" przeczyta będzie mógł wyrobić sobie swoje zdanie. Prawo prasowe daje taką możliwość tym bardziej, że my jako Usługobiorca, nie chowamy się za gardą anonimowości tylko występujemy z nazwiska i imienia jako : *** Zakład Mechaniki Pojazdowej DARIUSZ KOWALEWSKI 87-100 Toruń ul. Bliska 17. . . . ad rem, ad vocem . . .

. . . obiecałem sobie, że odwdzięczę się za obsługę w tym punkcie, bo na pewno nie „warsztacie”. . .

Bez komentarza

. . . postanowiłem pojechać do „specjalistów” i pojechałem do nich z awarią związaną ze skrzynią, zasugerowałem nawet w czym jest problem, a mianowicie zbyt mało oleju i wyciek z przewodu łączącego miskę skrzyni z chłodnicą . . .

Tak to prawda. Specjalizujemy się w naprawach automatycznych skrzyń biegów. Zakład nasz istnieje od 1990 r i cieszy się dobrą marką i jakością wykonywanych usług. Stale podnosimy nasze kwalifikacje. Uczestniczymy w ogólnopolskim programie Rzetelna Firma. Pierwsza wizyta dotyczyła konsultacji przyczyn niedomagania skrzyni biegów. Wstępnie zdiagnozowano :
A) mały poziom oleju
B) wyciek oleju przez uszkodzony O ring
C) wyciek oleju przez nieoryginalny, przerabiany wąż gumowy łączący skrzynię z chłodnicą.
Ustalono (na wyraźne żądanie klienta), że olej zostanie dolany natychmiast. Poinformowano właściciela, że pozostałe usterki mogą być usunięte po sprowadzeniu oryginalnych części (oring, wąż). W związku z faktem że właściciel pojazdu nie mógł, nie chciał czekać na sprowadzenie oryginalnych części na tym konsultacje zakończono. A) mały poziom oleju B) wyciek oleju przez uszkodzony O ring C) wyciek oleju przez nieoryginalny, przerabiany wąż gumowy łączący skrzynię z chłodnicą. *** Ustalono (na wyraźne żądanie klienta), że olej zostanie dolany natychmiast. Poinformowano właściciela, że pozostałe usterki mogą być usunięte po sprowadzeniu oryginalnych części (oring, wąż). W związku z faktem że właściciel pojazdu nie mógł, nie chciał czekać na sprowadzenie oryginalnych części na tym konsultacje zakończono.

. . . pierwszym razem dolali mi kilka litrów oleju ATF za 59 zł/litr, który faktycznie w sklepie kosztuje połowę mniej plus dodatkowo doliczyli za usługę. 300 złotych było już nie moje . . .

Nie zmuszamy klientów do używania naszego oleju. Stosujemy olej najwyższej jakości, predefiniowany do tego typu skrzyń automatycznych. Wlaliśmy ok 5 l co daje kwotę 295 zł. Usługa konsultacji i diagnozy oraz dolania oleju została więc praktycznie wykonana za darmo

. . . pozwolili jeździć autem i wrócić za dwa dni . . .

Nie "pozwalamy" nikomu jeździć okresowo autem. Decyzję podejmuje na własne ryzyko klient.

. . . przyjechałem do nich i mówię, że wyciek z przewodu o którym wcześniej wspominałem nasilił się. wtedy . . .

Potwierdzam. Po dwóch dniach niezapowiedziany i nieumówiony klient przyjechał z żądaniem by dokonać natychmiast !!! naprawy bowiem wyciek oleju ze skrzyni się ewidentnie nasilił. Ze względu na brak oryginalnych części ( O ring, wąż gumowy ), których nie pozwolił sprowadzić wcześniej klient, a także na fakt, iż takich działań nie uzgodniono wcześniej ponownie odmówiliśmy naprawy.
Poinformowaliśmy ponownie właściciela pojazdu, że wyciek oleju się pogłębia i w każdej chwili grozi poważnym uszkodzeniem skrzyni biegów. Ponownie ( tak jak przed dwoma dniami ) klient wyraził opinię, że sobie "poradzi w inny sposób" i odjechał.

. . . powiedzieli, że tego przewodu, to nie potrafią zrobić i kazali szukać gdzie indziej i potem wrócić żeby mogli zarobić na wymianie o ringu, który im się nie podobał . . .

Żaden rzetelny rzemieślnik nie zakłada zwykłych opasek zaciskowych ( jak sugerował właściciel ) na wysokociśnieniowy wąż, oryginalnie są zakuwane. Stąd nasza odmowa.

. . . wracając od „specjalistów” z tamtej strony Torunia przez most, straciłem resztki oleju i auto stanęło na placu Rapackiego przepięknie blokując jeden pas ruchu. zagotowałem się totalnie, zadzwoniłem do Pana Dariusza K. i poprosiłem, żeby przyjechał swoim holownikiem (bo takim dysponował) . . .

Nie wykonujemy usługi holowania "na żądanie"

. . . skoro mnie tak urządził i nie zaproponował innego rozwiązania tylko pozwolił żebym jeździł bez oleju . . .

W żaden sposób nie poczuwamy się do naprawy której nie wykonywaliśmy !!!. Rozwiązanie proponowaliśmy dwukrotnie.
A) Pozostawienie pojazdu natychmiast ( już podczas pierwszej wizyty )
B) Sprowadzenie na koszt klienta niezbędnych części ( O ring i wąż gumowy )
C) Naprawę skrzyni biegów poprzez wymianę wadliwych części na oryginalne, sprowadzone.

Przekładnia skrzyni biegów
Very gut
Krzysztof B
Krzysztof B
2024-03-23
Warsztat bardzo kompetentny, kontakt z klientem na + , umówiłem się na przyjazd w celu ponownej weryfikacji świadczonej usługi warsztat przyjął od razu, polecam
AROUU AROUU
AROUU AROUU
2023-11-16
Zawsze tu zmieniam olej w automatycznej skrzyni biegów. Solidną firma, a ceny też umiarkowane. Płatności kartą lub gotówką. Polecam
Ryszard Orzeł
Ryszard Orzeł
2023-10-29

Automatyczne i Półautomatyczne Skrzynie Biegów : awaria, USŁUGInaprawa, serwis, diagnostyka, regeneracja, wymiana, montaż, adaptacja, konsultacje, porady, wymiana oleju, montaż chłodnicy oleju, gwarancje, jakość, zaplecze, narzędzia, sprzęt, AUTOMAT, SKRZYNIE, Nazwy handlowe automatycznych skrzyń biegów : Autotronic, CVT, DSG, Durashift, Easytronic, E-shift, Geatronic, Hydramatic, Manual Shift Mode, Mechatronic, Multitronic, Powershift, Selespeed, Sentronic, Shiftronic, Softip, Softouch, Sportronic, Sportshift, Steptronic, , S-tronic, Tiptronic, Touchshift, Touchtronic3, Typy automatycznych skrzyń biegów w samochodach : Alfa Romeo, Audi, BMW, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Daewoo, Daihatsu, Dodge, Fiat, Ford, Honda, Hundai, Infinity, Isuzu, Jaguar, Jeep, Kia, Lancia, Land Rover, Lexus, Mazda, Mercedes, Mitshubishi, Nissan, Opel, Peugot, Porsche, Renault, Rover, Saab, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, Volkswagen, Volvo, Podział automatycznych skrzyń biegów ze względu na sposób sterowania : skrzynie hydrauliczne, skrzynie hydrauliczne-elektryczne, skrzynie hydrauliczne ze sterowaniem elektronicznym, skrzynie bezstopniowe, skrzynie mechaniczne ze sterowaniem elektryczno-elektronicznym, PORADY, OPINIE, BLOG, KONTAKT, POLITYKA PRYWATNOŚCI, MAPA STRONY

ZPM Dariusz Kowalewski, 87-100 Toruń, ul. Bliska 17, tel. +48 501 629 151, 56 621 99 71 Pon. – Pią. : o8.oo – 16.oo, Sob. : o9.oo – 13.oo